torsdag 2 oktober 2008

Nä nu kan jag inte vara tyst...!

Sa ju i tisdags att jag inte skulle säga något förrän alla framtidsverkstäder var genomförda men jag kan inte hålla tyst.

Har ikväll genomfört den andra framtidsverkstaden på Österängen och är helt lyrisk.
Det är så kul att köra framtidsverkstäder och jag hoppas att Ni som ej har besökt en sådan ännu nu tar chansen.

Den 9:e och 16:e oktober klockan 18.30 kör vi framtidsverkstäder igen på Österängen.
Vi träffas på Träffpunkt Österängen, med ingång bredvid Biblioteket.

Ikväll så bildades en arbetsgrupp som kommer att kolla förutsättningar, planera inför ett ev bildande av en idrottsklubb på Österängen. Spännande!

Det kommer även att genomföras en Trygghetsvandring på området för kontrollera att belysning fungerar, att det tas ned buskar om det behövs etc för att man ska kunna vara trygg när man är ute och går på området.

Wow vad härligt arbete jag har - det må jag säga.
Vi ses på Österängen!

Inga kommentarer: